archiv

12. 3. 2021

Jak se máš?

 ...raději si hledím svýho, neotáčím se,..  a studeným větrem si nechávám čepýřit vlasy.

Jsem otrávený asi stejně jako celý svět. Moje světlo odjelo na okamžik, a tak mám čas hloubat a vymýšlet teorie píčovin, ze kterých mi hrabe. A tak se rozptyluju sekáním dřeva, hrabáním suché trávy, která se zelenala již minulý rok. Postupuji dále,... směrem dolů a brousím železné rámy staré maringotky, starší než já a ona dohromady. Přemýšlím nad tloušťkou izolace jako nad smyslem života a nemá to konce. Dobře si to promysli! Neboj.

A taky třeba pozoruju včelí úly, hnízda různých vos a brouků, kteří si našly domovy, aby je pak mohli opustit. Pozoruju Magnolii, ten vzácný dar naší zahradě, která září na jedné z mých fotografií brzo zrána.

Zkoumám různé nátěry, ..teoreticky. Prakticky volám Ivanovi a radím se.

V rádiu hlásali, že pobřeznové rozvolnění lockdownu asi neproběhne.

Tak hlavně ať spadne další měšec.. prosím. Máme radost Vinci?!

Co bude, když nebude kultura? Nebudem?!

Antonín. TinTin. ?

Bude kniha?


Domek, domky, malé domy a hnízda.
Teď jsem na řadě já.